prof. dr hab. Tomasz Małyszek
Dyrektor Instytutu Filologii Germańskiej
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji ewaluacji naukowej Instytutu we współpracy z kierownikami Zakładów/pracowni oraz kierownikiem Biblioteki IFG.
- Koordynacja planów zadań badawczych finansowanych z dotacji statutowej.
- Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań z działalności jednostki.
- Koordynacja spraw wydawniczych prowadzonych w IFG (czasopisma, książki).
- Nadzór nad sprawami finansowymi IFG.
- Koordynacja wydarzeń naukowych prowadzonych w IFG.
- Koordynacja pracy administracji i Biblioteki IFG.
- Współpraca z Radami Dyscyplin.
- Współpraca z Dyrektorem i w razie potrzeby zastępowanie go we wszystkich sprawach należących do jego kompetencji.
- Nadzór nad stroną IFG.
- Współpraca z interesariuszami zewnętrznymi.
- Współpraca z zastępcą dyrektora ds. dydaktycznych przy:
- organizacji procesu dydaktycznego,
- sprawowaniu nadzoru nad procesem wprowadzania nowych programów studiów, zmian wprowadzanych w planach studiów, programach zajęć, a w szczególności formach egzaminów oraz ich ewaluacji na kierunku filologia germańska,
- sprawowaniu nadzoru nad jakością kształcenia oraz prowadzeniem dokumentacji procesu dydaktycznego.
Z-ca Dyrektora ds. dydaktycznych
- Organizacja procesu dydaktycznego w IFG we współpracy z zastępcą dyrektora ds. ogólnych
- Piecza nad sprawami studenckimi w IFG.
- Sprawowanie nadzoru nad procesem rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne prowadzone w IFG.
- Sprawowanie nadzoru nad procesem wprowadzania nowych programów studiów, zmian wprowadzanych w planach studiów, programach zajęć, a w szczególności formach egzaminów oraz ich ewaluacji na kierunku filologia germańska we współpracy z zastępcą Dyrektora ds. ogólnych.
- Nadzór nad specjalnością dodatkową „Przygotowanie do zawodu nauczyciela”.
- Koordynacja hospitacji zajęć prowadzonych przez pracowników IFG, współpracowników IFG oraz doktorantów, w tym opracowanie propozycji harmonogramu hospitacji (dokument uchwalany corocznie w październiku przez Radę IFG) oraz sporządzanie semestralnych sprawozdań z przebiegu hospitacji, we współpracy z pozostałymi członkami Instytutowego Zespołu Hospitacyjnego.
- Nadzór nad jakością kształcenia oraz prowadzeniem dokumentacji procesu dydaktycznego we współpracy z zastępcą Dyrektora ds. ogólnych.
- Nadzór nad procesem przygotowywania dokumentacji na potrzeby akredytacji.
- Współpraca z DAAD.
- Opracowanie wniosków, wynikających z semestralnej ankietyzacji zajęć.
- Koordynacja działań mających na celu promocję studiów w IFG w szkołach.
- Współpraca z samorządem studenckim i kołami studenckimi.